باربری همت/حمل اثاثیه منزل همت۲۵٪تخفیف همت بار

باربری همت.  باربری همت

تهران بار ، با ۲۰ سال سابقه در امر اسباب کشی و حمل و جابه جایی اثاثیه منازل و ادارات و شرکت ها. با کادر مجرب و کارگران ماهر و خوش اخلاق با انواع ماشین های بابری مجهز و مخصوص اثاث کشی خود خدمات را ارایه می نماید.

باربری قابل اعتماد

تهران بار با تکیه بر اصول و قواعد درست ، بهترین روش اسباب کشی را به شما نشان میدهد.

شما را در جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در تهران و حومه همراهی میکند.

ابتدا با ارایه ی برنامه ریزی ای راهبردی باعث شکل گرفتن نظم شده سپس شرایط درست بسته بندی را با توجه به زمانبندی مد نظر شما تعیین می کند و جابجایی اسباب و اثاثیه منزلتان را به خاطره ای ماندگار برای شما تبدیل می نماید. با توجه به مشغله ی زیاد شما عزیزان شرکت باربری تهران بار این کار خسته کننده را برای شما عزیزان در باربری بام تهران آسان کرده است.

باربری و اتوبار تهران شعبه باربری همت

تهران بار درخصوص حفظ سلامت وتضمین سالم بودن کامل اثاثیه ها در جابه جایی ها از سرویس دهی کارگران باتجربه خود و با لوازم مخصوص جابه جایی در امر جابه جایی اثاثیه و اثاث کشی خدمات کامل وبی نقص و بدون خسارتی را به شما عزیزان ارایه می دهد.

هدف ما

هدف تهران بار رضایت شما مشتریان عزیز در باربری بام تهران می باشد که برای تحقق هدف خود از انواع کامیون های حمل بار مجهز شده و سرپوشیده برای جابه جایی اثاثیه استفاده می کند. خدمات جابه جایی و حمل و نقل درون شهری وبرون شهری وارایه خدمات حمل و نقل وسایل بزرگ و سنگین با کارگران با تجربه ، حمل کالای تجاری با کامیونهای بزرگ و کوچک و تریلر به تمام نقاط ایران.

خدمات ما

حمل اثاثیه و اسباب کشی تجاری-منزل-اداری ، جابجایی مبلمان اداری شرکت ها موسسات دولتی و خصوصی و… ، حمل کلیه کالاها و دستگاه های سبک و سنگین با تریلر به تمام نقاط ایران، بسته بندی و جابجایی حرفه ای اثاثیه منزل : ساید بای ساید و پیانو و گاوصندوق و مبلمان(مبل استیل،راحتی)، و لوازم چوبی و نیز بسته بندی و جابجایی انواع دستگاه های حساس اداری تخصص ماست.

تماس با ما

حمل بار همت بار اثاثیه منزل به تمام نقاط کشور .

خاور مسقف موکت کاری شده با پتو و وسایل بسته بندی.

حمل به تمام نقاط کشور وشهرستان زیر مجموعه آرام بار.

بسته بندی اثاثیه صفر تا صد.

کارگران ورزیده و مجرب.

حمل بار همت.                      باربری همت.

اتوبار همت.                          باربری حمل بار .               کارگر اثاثیه همت.                         خاور اسباب کشی.                بسته بندی اثاثیه منزل همت بار.

شبانه روزی با۲۰٪درصد تخفیف.

شماره های تماس .

۰۲۱۴۴۳۵۲۳۴۹

۰۲۱۲۲۶۰۸۵۴۳

مشاوره رایگان ۰۹۹۱۳۹۲۲۷۸۲

Top