باربری منیریه

حمل بار و اثاثیه منزل در محدوده منیریه توسط تیم مجرب و با اخلاق تهران بار (آرام بار) 

اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید منزل یا محل کار خود تغییر دهید و به دنبال یک باربری خوب و مطمین در محدوده منیریه می گردید نگران نباشید تهران بار بصورت 24 ساعت شبانه روزی در خدمت شماست. ما در تیم تهران بار با استفاده از بهترین افراد یک اسباب کشی حرفه ای و بدون دردسر را برای شما عزیزان هدیه خواهیم داد. با تهران بار هیچ وسایلی در اسباب کشی صدمه و آسیبی نمی بیند. باربری منیریه از جمله شعبه های خوب تهران بار می باشد توسط افراد با تجربه مدیریت می شود. 

برای دریافت خدمات اسباب کشی و رزرو و باربری و اتوبار در  محدوده منیریه با شماره های  22608543 88106931 تماس حاصل فرمایید.

ما در تهران بار خودرو های با کیفیت بالا و با تمام تجهیزات لازم را در اخیتار شما قرار می دهیم تا هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت خودرو ها نداشته باشید . شما می توانید برای جابجایی اثاثیه منزل از خودرو های نظیر نیسان ، وانت ، خاور ، کامیون و کامینونت استفاده کنید . تمامی خودرو های مسقف و موکت بندی می باشند همچنین داخل کانکس های همه خودرو ها به تعداد زیادی پتو قرار گرفته است تا در بین وسایل جاسازی شود تا هیچ گونه آسیبی به وسایل با ارزش شما اتفاق نیوفتد.

خدمات اتوبار تهران بار در باربری منیریه
تهران بار با تکیه بر خدمات ارزشمند خود قصد دارد پروسه اسباب کشی و جابه جایی هر نوع بار را آسان تر نماید. در این راستا خدمات زیر توسط این شرکت ارایه می شود:
• تمام مشتریان می توانند پیش از انجام هر گونه جابه جایی بار ، از مشاوره تخصصی مشاورین تهران بار در زمینه باربری  تهران بهره مند شوند. در طی مشاوره رایگان ، مشتریان می توانند بهترین زمان و برنامه را برای جابه جایی بار خود انتخاب نمایند.
• بسته بندی اثاثیه منزل ، اشیا قیمتی و انواع بار کوچک و بزرگ توسط پرسنل تهران بار با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و بهترین تجهیزات بسته بندی صورت می گیرد.
• چیدمان بار قبل از جابه جایی بار و همینطور بعد از اثاث کشی توسط افراد مجرب انجام می شود.
• ارایه بهترین ماشین های باربری کوچک و بزرگ مانند وانت های باری ، نیسان ، کامیون ، کامیونت ، تک و انواع ترانزیت های باری مسقف و ضد ضربه
• ارایه بیمه باربری
• پرسنلی مجرب و کارآزموده که با تخصص و رفتار خوب خود امور باربری را به خوبی انجام می دهند.
 
اسباب کشی در منیریه با بهترین خدمات ، سرعت بالا ، تضمین شده ، قیمت منصفانه و هزاران خدمات دیگر را با تهران بار تجربه کنید
اشتراک این مطلب:
Top