8 مرحله بسته بندی لوازم منزل

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
اغلب هر وقت نامی از اتوبار یا باربری تهران به زبان می آید و زمان اسباب کشی فرا می رسد مهمترین نکته ای که ذهن همه را مشغول می کند چگونگی بسته بندی وسایل و اثاثیه می باشد. این که بدانیم قبل از انجام جا به جایی چطور وسایل را بسته بندی کنیم نکته بسیار مهمی است. اگر ما بتوانیم در هنگام باربری یک بسته بندی استاندارد و مناسب داشته باشیم بیشتر استرس های ناشی از به میان آمدن نام باربری و جابجایی برای ما از بین می رود و دیگر به هیچ گونه استرسی از بابت شکسته شدن یا آسیب دیدن وسایل مان در هنگام انجام باربری نخواهیم داشت. 

برای این که هر کاری را به نحو احسن انجام داد، مادام نیاز به داشتن امکاناتی مناسب و کاملا تخصصی است. 

شرکت باربری تهران بار به دلیل اهمیت بالایی که به رضایت مشتریان خود می دهد، در ارایه خدمات بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل از بهترین لوازم از جمله: کارتن های بسیار محکم و مقاوم، چند لایه و بزرگ، فوم های ضربه گیر، کارتن های مخصوص پوشیده شده با فوم و پنبه برای وسایل ارزشمند و قیمتی و شکستنی، سلفون، برای آسودگی هرچه بیشتر خاطر مشتریان گرامی استفاده می نماید.


برای داشتن یک حمل و نقل و باربری ایده آل باید نکاتی را رعایت کرد که ما در اینجا به شرح آن موارد برای شما خواهیم پرداخت:

1. لطفا عجله نکنید هنوز وقت رفتن به سراغ وسایل نیست، شما قبل از انجام هر کاری می بایست لیست کاملی از وظایف و همچنین وسایلی که باید در طول کار انجامشان دهید آماده کنید.

2. حالا نوبت وسایل مورد نیاز شما برای یک بسته بندی مطمین است. شما برای این که یک بسته بندی مطمین و مناسب داشته باشید به وسایلی از جمله: کارتن محکم و مناسب، طناب محکم، چسب نواری پهن و قوی، پلاستیک های حباب دار و ضربه گیر، روزنامه، ماژیک (دو رنگ ماژیک استفاده کنید مشکی/آبی و قرمز تا برای نمایش وسایل حساس یا شکستنی از رنگ قرمز استفاده کنید که هنگام جابجایی وسایل دقت بیشتری در حمل آن ها شود) و فوم نیاز دارید.

3. قبل از بلند کردن و جابجا کردن هر یک از جعبه های پر شده به دقت جعبه را بررسی کنید و از محکم بودن اتصالات جعبه اطمینان حاصل کنید.

4. در بسته بندی وسایل شکستنی برای جلوگیری از جا به جایی و درنتیجه شکستن اقلام، بهتر است هر یک از وسیله ها را به صورت جدا در روزنامه پیچانده و بعد بین ظروف و وسایل شکستنی فوم ضربه گیر قرار دهید.

5. وسایل مهم و گران قیمت مثل: طلا، پول یا جواهر و ... را با وسیله نقلیه شخصی خود جا به جا کنید.

6. بعد از تمام شدن کار بسته بندی، برای پیشگیری از جا گذاشتن جعبه ها حتما در انتها، یک بار دیگر تعداد آن ها را به صورت دقیق شمارش کنید.

7. بعد از پایان چیدن وسایل درون جعبه ها نام همه وسایل داخل بسته بندی ها را با ماژیک و یا برچسب روی جعبه ها نوشته و در صورتی که اقلام شکستنی داخل جعبه وجود دارد حتما به صورت درشت و با ماژیک قرمز روی جعبه کلمه شکستنی را بنویسید.

8. برای راحتی در انجام حمل و نقل زمان انتقال به منزل جدید و شروع چیدمان وسایل، روی بسته ها به مکانی که به آن متعلق هستند هم اشاره کنید مانند: وسایل پذیرایی، وسایل اتاق و ...

0 نظرها

Top