باربری آرام /آرام بار»✓

آرام مرادی
  2
اشتراک این پست:

Cargo-tehran.com.   ✓<آرام بار جهت اسباب کشی

 

 

 

مشکلات احتمالی آبگرمکن و رفع آسان این مشکلات

مشکلات احتمالی آبگرمکن و رفع آسان این مشکلات

آرام بار تهران خدمات اسباب کشی 

حتما برای شما هم پیش آمده که درست زمانی که خسته‌اید و احتیاج زیادی به دوش گرفتن دارید، درست لحظه‌ای که می‌خواهید بگویید: آخیشششش… می‌بینید که آب سرد است یا آبگرمکن روشن نمی‌شود یا مشکلات دیگری از این دست… واقعا زندگی بدون آب گرم غیر قابل تصور است؛ به‌خصوص در فصل‌های سرد سال.

آبگرمکن یکی از وسایل ضروری است و مورد نیاز در زندگی روزمره. با توجه به اثر مهمی که این وسیله در زندگی افراد دارد، در صورتی که مشکلی برای آن ایجاد شود، با توجه به حساسیت این وسیله لازم است که این مشکلات توسط یک تعمیرکار ماهر و با تجربه رفع شود.

 

انواع مشکلات اّبگرمکن

 

 

مشکلات آبگرمکن

در هنگام استفاده از آبگرمکن ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت یا نامناسب، این وسیله دچار مشکلات متعددی شود؛ ممکن است آبگرمکن روشن نشود و یا آب آن گرمای مناسب و کافی که مد نظر شماست را نداشته باشد.

حتی خیلی وقت‌ها ممکن است در طول دوران مصرف، آبگرمکن صداهای عجیب و غریبی داشته باشد. همچنین احتمال دارد شاهد چکه کردن آب از بالا یا پایین آن باشید؛ یکی دیگر از مشکلات رایج که ممکن است برای آبگرمکن ایجاد شود این است که شمعک آن روشن نشود و یا زمان استفاده از آن شاهد نوسان دمای آب باشید.

روشن نشدن آبگرمکن

اگر آبگرمکن شما روشن نمی‌شود، بهتر است بدانید روشن نشدن آن ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد؛

احتمال دارد مشکل به دلیل جرقه نزدن الکترود جرقه زن آبگرمکن باشد که این مساله هم خودش دلایل مختلفی دارد؛ مثلا احتمال دارد فاصله نوک الکترود از سطح مشعل زیاد شده باشد و از مقدار استاندارد آن که ۹ میلیمتر است بیشتر شده باشد.

یکی از دلایل دیگر روشن نشدن آبگرمکن ممکن است به دلیل وایر و اتصالات آن باشد که دچار اختلال شده باشند.

از دلایل دیگر این است که نوک الکترود جرقه زن دچار رسوب یا کثیفی شده باشد که در این حالت باید آن ها کاملا بررسی و تمیز شوند.

در نهایت دلیل دیگری که باعث روشن نشدن این وسیله می‌شود این است که احتمال دارد قطعات الکترومکانیکی یا مکانیکی جرقه‌زن مثل وایر یا الکترود یا فندک پیزوالکتریک هم معیوب شده باشند که باید آنها را تعویض کنید.

 

دمای مناسب برای روشن نگاه داشتن آبگرمکن آچاره

دمای نامناسب آب

این‌که آب گرم گرمای مناسب و کافی را نداشته باشد، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ مواردی مثل رسوب گرفتن مبدل مصرفی، که با رسوب‌زدایی سر دوش به راحتی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید؛

از موارد دیگر می‌تواند به دلیل کم بودن شعله آن باشد؛ همچنین یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن این مشکل، اشکال در لوله‌کشی ساختمان است که باید آن را توسط یک تعمیرکار با تجربه برطرف کنید. همچنین این مشکل ممکن است به خاطر دودکش‌های غیر استاندارد هم به وجود آمده باشد.

صدای انفجار از آبگرمکن

علت به وجود آمدن صدای عجیب و غریب از آبگرمکن، مثل صدای انفجار یا صداهایی مثل هیس کردن و صدای ضربه، به علت تشکیل رسوب‌ در پایین تانکر است که بهتر است برای رفع این مشکل، حتما تانکر آبگرمکن را بررسی و تمیز کنید.

 

چکه کردن آب از آبگرمکن

به‌خاطر چگالش آبگرمکن ممکن است از پایین آبگرمکن آب چکه کند؛ برای رفع این مشکل بهتر است دمای ترموستات را بالا ببرید، همچنین  احتمال دارد که شیر آب گذر آن شل شده باشد و آب از آن‌جا چکه کند؛

در صورتی که آب از بالای آبگرمکن چکه کند، ممکن است به دلیل شل شدن شیر دما و شیر کنترل فشار و یا شیر ورودی آب باشد.

 

نوسانات دمای آب آبگرمکن آچاره

روشن نشدن شمعک آبگرمکن

اگر شمعک آبگرمکن روشن نشود، می‌تواند به دلیل ایراد و نقص در ترموکوپل باشد که باید آن را بررسی کنید و در صورت معیوب بودن، ترموکوپل را تعویض کنید.

یکی از دلایل دیگر، سوختن سنسور جوش باشد که باید در اسرع وقت آن را تعویض کنید.

از دلایل دیگر می توان به این مورد اشاره کرد که مشکل در سنسور دود باشد و به خاطر گرفتگی دودکش یا عدم تهویه مناسب با مشکل مواجه شده که جریان کل را قطع کرده است.

نوسان دمای آب

اگر شاهد نوسان دمای آب هستید، می‌تواند به دلیل نوسان در فشار جریان آب باشد و یا ممکن است فیلترهای پکیج کثیف و یا دچار گرفتگی شده باشند که باید آنها را در اسرع وقت تمیز کنید؛ در نهایت دلیل این‌که آب بیش از حد داغ است می‌تواند این باشد که ترموستات را روی دمای بسیار بالایی تنظیم کرده اید که با بررسی و پایین آوردن دمای ترموستات این مشکل کاملا قابل حل می باشد.

 

شما می توانید از خدمات آرام بار استفاده کنید.✓»»»»

 

 

 

 

 

 

 

2 نظرها

https://www.vykupspb.ru/ - Выкуп автомобилей неисправных авто марки DS модели MC20, 1987 года выпуска, тип кузова пикап с объемом двигателя 1742 коробка передач вариатор в Питере.

user

Kevinthymn

‫۱ سال و ۱۰ ماه قبل، یک شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۳۳

<a href=https://fas.st/K45LLv>How to Create A Unique Happy Mother’s Day GIF to Say Love?</a>

user

Olisgle

‫۱ سال و ۱۰ ماه قبل، دو شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۴
Top