جابجایی لباس شویی وظرفشویی در اسباب کشی/باربری تهران(آرام بار)

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:

اسباب کشی ماشین ظرفشویی و لباسشویی

جابجایی ماشین لباسشویی، جابجایی ماشین ظرفشویی، روش‌های حمل ماشین ظرفشویی، نکات مهم در حمل ماشین لباسشویی،از سری موارد پر بازدید و بررسی برای اسباب کشی ماشین ظرفشویی و لباسشویی در بین کاربران است.

 

 جابجایی ماشین ظرفشویی و لباسشویی

 

مراحل اسباب کشی ماشین ظرفشویی

همانطور که در مقدمه مطلب جا به جایی ماشین ظرفشویی و جا به جایی ماشین لباسشویی اشاره داشتیم، حمل این لوازم در اسباب کشی با حساسیت و استرس خاصی برای افراد همراه است. امروزه با ارایه امکانات بسته بندی وسایل برای اسباب کشی تا حد زیادی جا به جایی این لوازم با اصول و دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

جابجایی اثاثیه منزل آرام بار در تهران.

 

 جابجایی ماشین ظرفشویی

 

بهترین تصمیم در زمان حمل ماشین ظرفشویی برای اسباب کشی در کنار دیگر لوازم آشپزخانه مشورت و راهنمایی افراد و شرکت‌های متخصص در بسته بندی وسایل در نقل مکان است. اما یادگیری روش اسباب کشی ماشین ظرفشویی در مواقع ضروری امری بسیار کاربردی است.

 

 

1-قطع برق برای حمل ماشین ظرفشویی

اولین نکته‌ای که در نحوه بسته بندی اثاثیهدر این شرایط باید به آن توجه داشته باشیم آماده‌سازی آن برای جمع آوری است.برای شروع پروسه اسباب کشی ماشین ظرفشویی اولین اقدام قطع جریان برق از منبع تغذیه است. پس از این روش که لازمه جابه جایی هر وسیله برقی در منزل بوده نسبت به جمع آوری وسایل جانبی مثل سیم برق و سوکت انتقال جریان اقدام کنید.

 

قطع برق برای حمل ماشین ظرفشویی

 

 2- جداسازی ماشین ظرفشویی از محل نصب

در این مرحله از اسباب کشی ماشین ظرفشویی وابسته به محل نصب آن که می‌تواند کانتر باشد، شروع به جداسازی دستگاه کنید. اصولا ماشین ظرفشویی با چندین پیچ مخصوص به کانتر متصل شده از این رو برای باز کردن آن در جهت جا به جایی ظرفشویی باید این پیچ‌ها را باز کنید.

 

جداسازی ماشین ظرفشویی از محل نصب

 

3-بازکردن پایه‌ها در جا به جایی ماشین ظرفشویی

در این مرحله از اسباب کشی ماشین ظرفشویی پایه‌های مخصوص متصل به زمین برای محکم نگهداشتن ظرفشویی را با دقت جدا کنید. توجه داشته باشید که همانند نحوه اتصال، جداسازی این پایه‌ها نیز با تجهیزات مخصوص و روش اصولی صورت گیرد.

 

جداسازی پایه‌ها در جا به جایی ماشین ظرفشویی

 

پایه‌های ماشین ظرفشویی را در عقب و جلو عکس جهت چفت شدن چرخانده و از آچار مخصوص برای باز کردن آن‌ها استفاده کنید تا آسیبی به سرامیک، کاشی و کف پوش آشپزخانه وارد نشود.

 

4-جا به جایی ماشین ظرفشویی از محل قرارگیری

پس از جداسازی پایه‌ها در این مرحله از اسباب کشی ماشین ظرفشویی این وسیله را تا رسیدن به سه خط پشت بدنه دستگاه جلو بکشید. قبل از انجام این کار از خالی بودن مخزن شستشویی ظرف دستگاه اطمینان داشته و برای کشیدن آن به بیرون از جایگاه نصب از فردی کمک بگیرید.

 

جا به جایی ماشین ظرفشویی از محل قرارگیری

 

5-قطع آب برای اسباب کشی ماشین ظرفشویی

در این مرحله پس از اطمینان از قطعی منبع تغذیه به درستی دریچه اطمینان آب ماشین ظرفشویی را قطع کنید. با این کار وسیله برای بسته بندی و جا به جایی تا حدودی آماده می‌شود.

 

6- جداسازی تجهیزات ورودی آب برای جا به جایی ظرفشویی

از آنجایی که هر ماشین ظرفشویی دارای دو خطوط ورود و تخلیه آب بوده برای جا به جایی این وسیله باید به قطع جریان آب از این مسیر توجه داشته باشید. از طریق برداشتن مهره نگهدارنده به راحتی می‌توان جریان آب را در شیلنگ ورودی و تخلیه قطع و اقدامات لازم را برای خشک کردن این تجهیزات انجام داد.

 

جداسازی تجهیزات ورودی آب برای جا به جایی ظرفشویی

 

7-خارج کردن ظرفشویی برای اسباب کشی

پس از اطمینان از قطع کردن جریان برق، آب و همین طور لوله‌های ورودی به ماشین ظرفشویی نسبت به خارج کردن آن از کنار کابینت و سینک آشپزخانه اقدام کنید.

 

 حمل ماشین ظرفشویی به بیرون

 

در هنگام بیرون کشیدن این وسیله برای اسباب کشی ماشین ظرفشویی حتما مقوایی را برای جلوگیری از کشیده شدن روی کف آشپرخانه پهن کنید.

 

8-پوشش بدنه برای جا به جایی ماشین ظرفشویی

برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این وسیله ضروری آشپزخانه در جا به جایی از پتو یا کاورهای مخصوص برای پوشاندن ظرفشویی استفاده کنید.

 

9- حمل ماشین ظرفشویی با ابزار مخصوص

برای جا به جایی ظرفشویی در حین اسباب کشی همانند دیگر وسایل سنگین از ماشین باربری آرام بار استفاده کنید. برای جا به جایی و جداسازی ماشین ظرفشویی از کف و حمل آن به خارج از محیط استفاده از ابزار مخصوص تا حد زیادی از خراش و فرو رفتگی یا آسیب‌های جدی وسیله جلوگیری می‌کند.

 

حمل ماشین ظرفشویی با ابزار مخصوص

 

10- جا به جایی ظرفشویی زیر نظر شرکت‌های 

امروزه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی با در نظر گرفته کلیه اصول حمل و جا به جایی لوازم صورت می‌گیرد. از این رو بهترین و اساسی ترین روش برای جا به جایی ماشین ظرفشویی یا دیگر لوازم سنگین مثل جا به جایی لباسشویی گرفتن کمک از شرکت‌های شاغل و متخصص در این زمینه است.

 

نحوه جا به جایی و اسباب کشی لباسشویی

جابجایی ماشین لباسشویی یا حمل ماشین لباسشویی در کنار دیگر لوازم برقی سنگین و حساس در اسباب کشی از روش‌های خاصی پیروی می‌کند. در اسباب کشی اصولی و برنامه ریزی شده حمل ماشین ظرفشویی و حمل ماشین لباسشویی با بسته بندی مناسب اسباب کشی وسایل سنگین صورت می‌گیرد.

 

 حمل ماشین لباسشویی

 

 برای گذراندن یک اسباب کشی راحت و بدون دغدغه جا به جایی وسایل سنگین توجه شما را به مراحل جا به جایی لباسشویی در نقل مکان جلب می‌کنیم.

 

مراحل جا به جایی لباسشویی در اسباب کشی

نکات ارایه شده در بسته بندی انواع ماشین لباسشویی برای اسباب کشی لباسشویی هدف حمل صحیح وسیله از مکانی به مکان دیگر را دنبال می‌کنند.

۱- تا جایی که امکان دارد از کارتن اصلی برای جا به جایی ماشین لباسشویی استفاده کنید. فیکس بودن اندازه‌های تعیین شده در بسته اورجینال به نگهداری بهتر لباسشویی در حین اسباب کشی کمک می‌کند.

۲- در بسته بندی برای اسباب کشی ماشین لباسشویی از پلاستیک‌های حباب‌دار ، فوم و یونولیت استفاده کنید. این وسایل با هدف گرفتن ضربه و جلوگیری از تکان خوردن‌های آسیب زا در مسیر جا به جایی تهیه و به کار برده می‌شوند.

۳-پیچ های تعبیه شده در بسته بندی دستگاه را جهت حمل استاندار به همراه لنگری پشت دستگاه محکم ببندید. برای انجام این کار نیاز به افراد متخصص در زمینه اسباب کشی لباسشویی می‌باشد. عدم توجه به پیچ کردن صحیح دستگاه برای حمل مشکلاتی مثل جا به جایی دیگ و خارج شدن دستگاه از تراز و تعادل را به دنبال دارد.

 

مراحل جا به جایی لباسشویی در اسباب کشی

 

۴- برای اسباب کشی لباسشویی به جهت ایستاده آن برای جلوگیری از حرکت در هنگام بسته بندی توجه کنید.

۵- در هنگام جا به جایی لباسشویی، از قطعات پنل روبرویی دستگاه برای برداشتن دستگاه استفاده نکنید. 

6. در هنگام جا به جایی لباسشویی به استفاده از دو نیروی کمکی نه کمتر و نه بیشتر برای حفظ تعادل حرکت و جلوگیری از آسیب ماشین لباسشویی توجه داشته باشید.

موارد بیان شده برای اسباب کشی لباسشویی در کنار دیگر لوازم سنگین حفاظت و نگهداری صحیح دستگاه در حین جا به جایی را به همراه دارد.بنابراین علاوه بر تصمیم مناسب برای انتخاب ، رعایت اصول حمل بار توجه کافی به حمل و جا به جایی اثاثیه سنگین وسایل برقی مثل لباسشویی و ظرفشویی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نکات مهم در جابجایی ماشین ظرفشویی و لباسشویی

در هنگام اسباب کشی وسایل سنگین که عمدتا در دسته لوازم پر کاربرد و ضروری منزل به شمار آمده رعایت اصول بسته بندی و جا به جایی در نگهداری صحیح آن‌ها نقش بسزایی دارد. اسباب کشی ماشین ظرفشویی و لباسشویی از این قاعده مستثنی نبوده و توجه به اصول جا به جایی آنها امری ضروری است.

 

اسباب کشی لباسشویی و ظرفشویی

 

تا جایی که امکان دارد کارتن اورجینال لوازم را در محیطی مناسب نگهداری کرده و همین طور تجهیزات بسته بندی و جا به جایی آنها حفظ کنید. اگر در بسته بندی وسایل آشپزخانه برای جا به جایی اطلاعات کافی ندارید از افراد متخصص برای بسته بندی و جا به جایی و حمل ماشین ظرفشویی و حمل ماشین لباسشویی کمک و راهنمایی بگیرید

0 نظرها

Top