باربری رسالت

خدمات باربری رسالت:
خدمات اسباب کشی و باربری رسالت تهران یکی از مهمترین خدمات شرکت اتوبار تهارن بار در حیطه باربری شرق تهران است. اگر به دنبال یک شرکت باربری و اتوبار رسالت هستید، می توانید با شرکت اتوبار تهران بار تماس بگیرید. 

باربری محدوده رسالت:
باربری و اتوبار رسالت شامل مناطق اطراف میدان رسالت تهران است. به این صورت که همشهریان گرامی که قصد بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل یا شرکت، اسباب کشی، جابجایی و حمل بار در محدوده رسالت تهران را دارند، می توانند از خدمات ما در این بخش از تهران بهره مند شوند.
همانطور که می دانید همکاران ما در طول سالهای گذشته در اغلب نقاط تحت پوشش باربری تهران مشغول سرویس دهی و خدمت به مشتریان مان بوده اند. 

میدان رسالت یکی از مهمترین میدان های شرق تهران است. البته یکی از مهمترین بزرگراه های تهران به نام بزرگراه رسالت نیز از این میدان عبور می کند. (نام این بزرگراه در قدیم بزرگراه داریوش بوده است) از آنجایی که بزرگراه رسالت یکی از بزرگراه های پر تردد شرق تهران است، در واقع یکی از مهمترین مسیرهای باربری و حمل بار در تهران نیز محسوب می شود. 

به خصوص اینکه با افتتاح تونل رسالت چند سال پیش، بزرگراه رسالت از طریق تونل به بزرگراه حکیم متصل شد. این امر سبب شده که امروزه با توجه به طول دوازده کیلومتری بزرگراه رسالت تهران، این مسیر تبدیب به یکی از پر رفت و آمدترین بزرگراه ها جهت باربری و جابجایی شود. البته علاوه بر این بزرگراه رسالت مناطق زیادی را به یکدیگر متصل می کند. بطوری که از سمت شرق این بزرگراه به جاده دماوند متصل است و دارای تقاطع با بزرگراه ها، خیابان ها و پل های ارتباطی متعددی است از جمله بزرگراه امام علی، بزرگراه صیاد شیرازی، مجیدیه، پل سیدخندان، خیابان سهرودی شمالی، خیابان شریعتی و سرانجام تونل رسالت. البته در هر یک از این مناطق و بزرگراه ها نیز همکاران ما به ارایه سرویس های باربری و اسباب کشی به مشتریان ما مشغول بوده اند و در واقع کلیه مسیرهای فوق تحت پوشش خدمات باربری و اتوبار شرکت تهران بار قرار دارند. 


انتخاب شرکت اتوبار رسالت:
حال با این تفاصیل چنانچه شما هم قصد اسباب کشی و باربری در محدوده رسالت تهران را دارید و هر یک از شرایط زیر را دارید:
• دارای منزل شخصی (و یا رهن و اجاره ای) هستید و قصد اسباب کشی از رسالت به بخش های دیگر این منطقه و یا نواحی دیگر تهران را دارید.
• دارای شرکت یا موسسه در منطقه رسالت تهران هستید و قصد انتقال و جابجایی آنرا دارید. 
• مدیر و یا مسیول موسسه، سازمان، ارگان خصوصی، نیمه خصوصی و یا دولتی هستید و باید مکان آن جابجا شود.
• مالک یک واحد تجاری، اداری، فروشگاه، باشگاه ورزشی، گالری هنری یا فرهنگی در محدوده رسالت هستید و قصد دارید که اقدام به جابجایی لوازم و وسایل آن به مکان دیگری کنید.
• قصد حمل بار به شهرستان از رسالت تهران را دارید. 

می توانید با همکاران ما جهت رزرو خدمات بسته بندی، حمل و نقل بار و اسباب و اثاثیه تماس بگیرید. بسته بندی حرفه ای و تخصصی وسایل و لوازم و همچنین اثاث کشی در رسالت تخصص ماست. اگر به دنبال بهترین باربری تهران (بهترین شرکت فعال در زمینه خدمات اتوبار تهران شامل خدمات بسته بندی، اسباب کشی در داخل و یا به خارج از تهران) هستید، تردید نکنید که چاره شما شرکت خدمات اسباب کشی و اتوبار تهران بار است. 


مزایای خدمات باربری رسالت با تهران بار:
اسباب کشی آسان و راحت تخصص همکاران ماست. شرکت تهران بار با در اختیار داشتن بهترین ها در اسباب کشی حاضر است نهایت تلاش خود را بکار گیرد تا حمل و انتقال اسباب و اثاثیه شما در محدوده رسالت به نقاط دیگر پایتخت و یا شهرستان ها (حمل بار به شهرستان) را با بیشترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام دهد. ما می خواهیم شما همشهریان محترم مقیم منطقه رسالت تهران، بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای از عهده این کار یعنی اثاث کشی بر آیید و در پایان احساس آرامش کنید. 

به همین جهت می خواهیم که صادقانه مزایای خدمات حمل بار در رسالت تهران را به شما معرفی کنیم:

• اعزام سریع السیر کارگران حمل بار و بهترین خودروهای باربری به محل شما
• رعایت کلیه نکات بسته بندی لوازم خانگی و همچنین اصول بسته بندی لوازم شرکتی و اداری 
• بکارگیری نهایت دقت و رعایت استانداردهای لازم جهت بسته بندی مبلمان در اسباب کشی و خدمات اتوبار رسالت 
• بسته بندی کاملا اصولی و حرفه ای کلیه اسباب و لوازم خانگی، اداری، تجاری، فرهنگی، ورزشی و... جهت اسباب کشی
• رعایت کلیه انتظارات و خواسته های مشتریان (به ویژه زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند، افراد سالمند و یا کسانی که دچار ناراحتی و یا بیماری هستند) 
• عدم وارد شدن آسیب و یا خسارت به وسایل شما
• ارایه بهترین تعرفه ها و قیمت اتوبار رسالت 
• بهره مندی از بهترین لوازم بسته بندی از جمله کارتن بسته بندی چند لایه، استرچ رپ، بابل رپ، فوم، نایلون های مقاوم حبابدار و دستگاه های حرفه ای چسب زن. 
•  امکان ارایه کلیه خدمات باربری رسالت در کلیه مناطق اطراف میدان و بزرگراه رسالت.
• داشتن تجربه کافی و آشنایی کامل به نیازها و الزامات اثاث کشی و حمل بار در رسالت
• بیمه باربری
اشتراک این مطلب:
Top