راهنمایی برای دانستن هر آنچه که برای بسته بندی لوازم الکترونیکی نیاز دارید |راهکار اسباب کشی آسان

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
آماده کردن لوازم برقی برای اسباب کشی:
        تمام دفترچه‌های راهنمای لوازم برقی خود را جمع‌آوری کنید و اگر آنها را نداشتید و گم کردید، راهنمای آن وسیله‌ها را از وب سایت سازنده دانلود کنید.
        لوازم برقی خود را بیمه کنید؛ برای داشتن یک اسباب کشی، بسته بندی و باز کردن بسته بندی‌های راحت لوازم برقی خود را بیمه کنید.
        وسایل برقی خود را با برنامه‌های هوشمند ردیابی کنید؛ برنامه‌های ردیاب را به لوازم الکترونیک خود وصل کنید، بنابراین اگر آنها را گم کردید به راحتی می‌توانید پیدایشان کنید.
 بسته بندی لوازم الکترونیک
        باتری‌ها را از کلیه لوازم الکترونیکی و دوربینی‌ها بیرون آورید و آنها را در یک مکان نگه دارید تا تولید گرما نکنند و وسیله برقی را خراب نکنند.
        چند روز قبل از اسباب کشی، تمام باتری‌های قابل شارژ خود را شارژ کنید.
        تمام سی‌دی‌ها، دی‌وی‌دی‌ها را از دستگاه‌های مختلف خارج کنید و دستگاه‌ها را خاموش کنید.
        کارتریج جوهر را از پرینترهای لیزری خارج کنید و آنها را در یک کیسه پلاستیکی، ضد گرد و غبار قرار دهید.
        کارتریج‌های دیگر پرینتر را از پرینترهای غیرلیزری خارج کنید و هد پرینتر را نیز در جای امنی قرار دهید.
راهنمایی برای دانستن هر آنچه که برای بسته بندی لوازم الکترونیکی نیاز دارید 
بسته بندی لوازم الکترونیکی
وسایل و کابل‌های آنها را برچسب گذاری کنید
  تعدادی استیکر رنگی برچسبی (حدود ۸ رنگ مختلف خوب است) به همراه یک روان‌نویس و استیکر سفید تهیه کنید.
قبل از اینکه هر کابل (مثلا کابل برق، پخش ویدیو، آهنگ و غیره) را از دستگاه خارج کنید، برچسب رنگی را به انتهای آن کابل که به دستگاه وصل می‌شود بچسبانید.
برچسب یا استیکر هم رنگ کابل را در کنار سوکت کابل هر دستگاه بچسبانید.
یک استیکر سفید را در اطراف کابل قرار دهید و نام دو دستگاهی را که به آن متصل می‌شوند را بنویسید (مانند دستگاه پخش Blu-ray / جعبه کابل).
اگر وسیله‌ای که قصد بسته بندی آن را دارید یک منبع تغذیه یا سیم برق است، روی آن بر روی استیکر بنویسید که منبع تغذیه برق است.
کابل وسیله برقی را بردارید، آن را بپیچانید، با یک کش آن را ببندید در یک کیسه با یک برچسب قرار دهید.
پس از قرار دادن چندین کابل در یک کیسه، جای آنها را با قرار دادن یکی از وسایلی که به آن ربط دارد محکم کنید.
 کامپیوتر خود را برای اسباب کشی آماده کنید
        از تمامی اطلاعات مهم و دیتاهای موجود در کامپیوتر خود یک بک آپ بگیرید؛ قبل از اینکه کامپیوتر خود را بسته بندی کنید، تمام اطلاعات مهم خود را بر روی یک حافظه خارجی یا حتی بهتر از آن میزبانی ابری آن ذخیره کنید.
        اطمینان حاصل کنید که رمز کامپیوترتان برای حدس زدن سخت است؛ در بدترین حالت ممکن و البته بعید، کامپیوتر یا لپ تاپ شما هنگام اسباب کشی ممکن است دزدیده شود. برای محافظت از اطلاعات شخصی خود داشتن یک رمز سخت ضروری است. شما می‌توانید با ایجاد یک کلمه عبور سخت و منحصر به فرد برای هر وب سایت و حساب کاربری از امنیت آنها مطمین شوید، بنابراین اگر کسی به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کرد نمی‌تواند از همان رمز عبور برای دسترسی به همه آنها استفاده کند.
        کامپیوتر خود را باز و تمیز کنید و سپس بسته بندی کنید؛ اگر شما هم مثل من یک کامپیوتر دارید، می‌دانید که چقدر گرد و خاک داخل آن خواهد نشست. قبل از بسته بندی، از یک جارو برقی استفاده کنید تا گرد و غبار داخل کامپیوتر را از بین ببرید. این کار باعث می‌شود که گرد و غبار هنگام اسباب کشی و حمل از مکانی به مکان دیگر منتقل نشود. شما همچنین می‌توانید کارت‌های داخل مادربرد را نیز از داخل آن خارج کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز در داخل محفظه کامپیوتر با محکم کردن تمام پیچ‌ها امن هستند.
        کامپیوتر خود را بسته بندی کنید؛ از همان روشی که برای بسته بندی دیگر وسایل الکترونیکی خود استفاده کنید برای بسته بندی کامپیوتر نیز استفاده کنید، اما برای کامپیوتر به جای استفاده از فوم‌های کوچک داخل جعبه از کاغذ برای پیچاندن دور کامپیوتر استفاده کنید. فوم‌های کوچک برای بسته بندی می‌توانند باعث ایجاد برق شوند، که برای سخت افزار حساس کامپیوتر بسیار بد است و می‌تواند کامپیوتر شما را از کار بیاندازد. قبل از اینکه کامپیوتر را بسته بندی کنید، کابل، دانگل و موارد دیگر را از سیستم خود خارج کنید.
 نکاتی عمومی برای اطمینان از اینکه دستگاه‌های الکترونیکی در طول اسباب کشی ایمن هستند
        بالا و پایین جعبه را با حوله و یا پلاستیک‌های حباب‌دار بسته بندی کنید و همه چیز را به صورت ایمن بسته بندی کنید تا هنگام حرکت جابجا نشوند و فضاهای خالی را هنگام بسته بندی با پلاستیک‌های حباب‌دار یا سایر مواد بسته بندی پر کنید.
        وسایل بزرگ را در پلاستیک‌های حباب‌دار قرار دهید. اگر وسیله دارای صفحه نمایش است، آن را داخل حوله بپیچانید و لایه دیگری از پلاستیک‌های حبابدار دور آن قرار دهید. اطراف وسیله برقی خود را کارتن قرار دهید. با ورقه‌های پلاستیکی و یا پوشش پلاستیکی آن را محکم کنید.
        هرگز از روزنامه برای بسته بندی صفحه نمایش استفاده نکنید. چاپ روزنامه می‌تواند روی صفحه نمایش قرار بگیرد و به راحتی بر روی صفحه نمایش خش اندازد.
 نصب دوباره لوازم الکترونیکی در خانه جدید
اقلام الکترونیکی و کابل
  یک مورد از لوازم الکترونیکی خود را باز کنید؛ از آن وسیله‌ای شروع کنید که بیشترین اتصالات کابل (مثلا تلویزیون یا کامپیوتر) را دارد.
کابل‌های مرتبط با این دستگاه را باز کنید. بسته بندی هیچ کابل دیگری را باز نکنید.
وسیله مورد نظر را آماده کنید و کابلش را به آن وصل کنید. از نقاط رنگی، برچسب گذاری‌ها و هر عکسی که برای گرفتن هدایت استفاده کنید.
هنگامی که وسیله کاملا آماده شد، تست کنید تا ببیند که کار می‌کند.
پس از تکمیل شدن، وسایل بعدی را باز کنید و هر کابل را به وسیله درست وصل کنید، آن را آزمایش کنید و بررسی کنید که دو موردی که به هم وصل کرده‌اید با هم کار می‌کند یا خیر.
اشتراک این پست:

0 نظرها

Top